KLAA skrev:subseaman skrev:Meca var utsolgt så jeg skaffet ett originalfilter fra Nissan i Tønsberg. Med en hyggelig Norway4x4 rabatt på 15 % kom det på 254 kr med moms. Det var ikke så værst synes jeg. Jeg satte det inn på stedet og bilen føltes mer responsiv umiddelbart. Mulig det kun var innbildning, men neste måling av forbruk vil ihvertfall si noe om dette hjalp. Takk for gode innspill fra alle.
Bare 15 %??? jeg er da ganske sikker på at jeg fikk ordnet en avtale på 20% for Nissan4x4.no`s medlemmer før jeg sluttet der.
Men det beviser jo bare nok en gang hvorfor vi bruker det firmaet minimalt. De er svært lite interessert i det vi driver med og vår interesse.
Tror vi på sikt gjør det sån att de som stadig kødder med oss på prisene, bare lager vi helt enkelt en ikke handle liste av.
så slipper de bekymre seg om vi får litt ekstra rabatt. da slipper de selge delene til oss. virker som det er mer enkelt for enkelte
Meca er bra.
Mekonomen er bra
Bilekstra er bra
Kvikk bateriserve er bra
Montasjematriel er bra
Dekk-1 Horten er bra,
disse som nevnes her gjør en seiøs jobb for det vi driver med, vi får god service og riktige priser i følge avtaler.
Tar bare å nevner de vi har her i vestefold.
Dekk-1 Sem er blitt mye dyrere, samt att daglig leder kødeder med rabattene våre,.Så husk sjekk nøye prisen der!!(etter det ble ny daglig leder der
)