Har lest en del på forumet om ombygging fra varebil til 7 seter, uten at jeg føler jeg sitter med noen "fasit" på hva som må gjøres for og få alt dette på plass...
Jeg har selv en 2007 modell Pathfinder som jeg har hatt i 3 år nå, uten takluke og AC bak i bagasjerom. Tenkte derfor og montere inn alle setene, noe som kan by på litt utfordringer i følge det jeg leser.
Har gått igjennom delene jeg fikk med bilen, og ser at jeg har fått en god del forskjelligt med bilen. Blant annet så kan det se ut som jeg har fått baksetet til Nissan Navara istedenfor Patfinder. Sete 6 & 7 ser ut til og stemme, men dette er av ett annet mønster og farge. Jakten på nye seter og hyggelige telefonsamtaler med Nissan forhandlere jeg kjøpte bilen er i gang...
Tipper flere har gjort denne jobben før meg, og jeg håper noen har mulighet for og legge ut noen bilder her. Jeg starter ombyggingen i januar, siden bilen er registrert i 12/2007. Kan se ut som prisen går noe ned da...
Lover og ta masse bilder og legge ut info på det jeg støter på, men hadde satt pris på litt hjelp underveis!
Satser på at dette blir en god familie & fjelldoning i noen år til.